کپی دی وی دی های قفل دار بوسیله DVDFab HD Decrypter v8.0.6.7

Jan 8, 2011



پلاتین DVDFab همه شما به دی وی دی پشتیبان نیاز می باشد. پلاتینDVDFab  با نام تجاری جدید ، به طور کامل بازنویسی شده است ، در 5 سال توسعه نرم افزار کپی دی وی دی بر اساس است. DVDFab به سادگی ساده ترین راه برای کپی کردن یک فیلم دی وی دی. فقط وارد کردن فیلم و دی وی دی خالی و سپس شروع به فشار دهید. کل فیلم شما -- نمایشگاه برای منوها ، تریلرها و ویژگی های خاص -- است ، تنها با یک کلیک به تک دی وی دی کپی شده ، و همه چیز به طور خودکار اتفاق می افتد. پشتیبان گیری شما تمام دی وی دی -- شامل منوها ، تریلرها ، و ویژگی های خاص -- بر روی یک یا چند دیسک.

خصوصیات برجسته این نرم :

1. دی وی دی به حالت های دی وی دی کپی در دسترس : دیسک کامل ، فیلم اصلی ، شکافتن ، سفارشی ، کلون ، ادغام و نوشتن داده ها.
2. دیسک کامل : تمامی فیلم ها ، منو ها و تریلر است ، تنها با یک کلیک به یک دی وی دی کپی شده است.
3. صفحه اصلی فیلم : تنها فیلم ، کپی با صوتی خاص / subpicture.
4. شکافتن : کپی دی وی دی - 9 بر روی دو دی وی دی - 5 دیسک با کیفیت 100 ٪ و نگهداری منوهای اصلی در هر دو دیسک. ایده آل برای اپیزودیک / فیلم دی وی دی فصل ، مجموعه تلویزیونی و غیره.
5. سفارشی کردن : شخصی سازی دی وی دی های شما! می خواهم یک دی وی دی فقط عناوین مورد علاقه شما؟ چگونه در مورد برش از کسانی که تبلیغات مزاحم؟ و یا صوتی انتخاب خاص / subpicture؟ مشکلی نیست! شما فقط می توانید انتخاب عناوین مورد علاقه خود را مشخص عنوان منظور پخش ، با یا بدون منو های اصلی ، برای ایجاد یک دی وی دی فقط چیزهای را که می خواهید! 
حجم فایل 14 مگابایت
لینک دانلود مجانی
 سایت سازنده


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
تهیه و گردآوری توسط : Technical Pars Data

0 نظرات:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

Followers