سرويس آنلاين "زیم زیر" براي تبديل انواع فايل‌ها

Jan 1, 2011



سرويس آنلاين "زیم زیر"  مي‌تواند انواع اسناد، فايل‌هاي موسيقي، ويدئوها، عكس‌ها، كتاب‌هاي الكترونيكي، فايل‌هاي فشرده و حتي نقشه‌هاي آتوکد را به انواع دلخواهي از فايل‌ها تبديل كند. حتي اخيراً امكان تبديل فايل‌هاي متني به "ام پی 3" هم در اين سرويس گنجانده شده است.
اول مي‌خواستم برخي از تبديل‌هاي مهم‌تر را در اينجا ذكر كنم ولي آنقدر تعداد آنها زياد است كه بهتر است خودتان به بخش انواع تبديل‌ها در سايت آنها برويد (لینک زیر)
http://zamzar.com/conversionTypes.php
و ببينيد كه بيش از ۸۰۰ نوع تبديل مختلف در دسترس شما قرار مي‌دهد. خلاصه آنكه در "زیم زیر" ، از شير مرغ تا جان آدميزاد فراهم است!
 
نحوه استفاده از سرويس آنلاين "زیم زیر" 
 
براي استفاده از سرويس آنلاين "زیم زیر" ، فقط كافي است يك مرورگر اينترنت و يك اتصال اينترنت داشته باشيد تا بتوانيد از خدمات اين سرويس به طور رايگان بهره‌مند شويد! بنابراين ابتدا وارد سايت "زیم زیر"  شويد و سپس گام‌هاي زير را كه در شكل هم نشان داده شده است دنبال كنيد

  1. فايل مورد نظر خود را آپلود كنيد. البته اگر فايل مورد نظرتان روي اينترنت است مي‌توانيد با كليك روي لينك "یو آر ال" كه در تصوير بالا هم نشان داده شده است، آدرس اينترنتي آن فايل را وارد كنيد.
  2. حالا "زیم زیر"  وارد عمل مي‌شود و فرمت كنوني فايل شما را تشخيص مي‌دهد. سپس بر اين اساس، به شما اعلام مي‌كند كه اين فايل را به چه فرمت‌هايي مي‌توانيد تبديل كنيد. شما هم فرمت مقصد را انتخاب مي‌كنيد.
  3. حالا ايميل خود را وارد كنيد تا لينك دانلود فايل تبديل‌شده از آن طريق براي شما فرستاده شود.
  4. دكمه "کانورت" را بزنيد!
 تمام شد. حالا "زیم زیر"  پس از اينكه تبديل را انجام داد، يك لينك دانلود به ايميل شما خواهد فرستاد تا فايل خودتان را كه به فرمت دلخواهتان تبديل شده است از آنجا دانلود كنيد!
 
استفاده جانبي براي دانلود ويدئوهاي يوتيوب
 شما مي‌توانيد از اين سرويس، براي تبديل فايل‌هاي یوتیوب يا دانلود كردن آنها نيز استفاده كنيد

 سایت مرجع : http://zamzar.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
تهیه و گردآوری توسط : Technical Pars Data

0 نظرات:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

Followers