دانلود رایگان نرم افزار Adobe Premiere Pro CS5 5.0.3

Jan 1, 2011



  قابلیتهای غیرمنتظره­ای را در زمینه تولید ویدئو ارائه می­دهد و به لطف “موتور بازپخشAdobe Mercury ” شتابدهی­شده با پردازشگر گرافیکی تحول­آفرین ۶۴ بیتی­اش شما را قادر می­سازد که به­طور چشمگیری بر سرعت کار خود بیافزایید. شما می­توانید به راحتی با فرمتهای ویدئویی مدنظرتان کار کنید و فرایند تولید را از اسکریپت­نویسی تا ویرایش، رمزگذاری، و انتقال نهایی شتاب بخشید. با گردش­کارهای صنعت­محورِ بدون­نوار ساده، که نیاز به تغییر­کد (transcoding) و نوآرایی (rewrapping) فایلها را بدون تغییر کیفیت فیلمهایتان حذف می­کند، در وقت خود صرفه­جویی نمایید. فایلهای ویدئویی را با نرم­افزار Adobe OnLocation™ CS5 عملا از هر­گونه دوربین — از جمله دوربینهای بدون­نوار – دریافت کنید. پروژه­های نرم­افزارهای Final Cut Pro محصول کمپانی Apple و نرم­افزار Avid را به نرم­افزار Adobe Premier Pro وارد یا صادر کنید تا بتوانید قابلیتهای جدیدی را با After Effects®، Photoshop®، و دیگر نرم­افزارهای کمپانی Adobe تجربه نمایید که با ایجاد یکپارچگی بین ابزارهای Adobe با پروژه­های ایجاد شده در این ویرایشگرهای غیرخطی ویدئویی (NLE) در وقت شما صرفه­جویی می­کنند.
با نرم­افزار Adobe Story، که یک سرویس آنلاین Adobe CS Live می­باشد که با نرم­افزار Adobe Premier Pro یکپارچه می­شود، با سرعت بیشتری از اسکریپت به صفحه بروید. اسکریپتها را به Adobe Story وارد کنید تا لیستهای عکس ایجاد شود، اسکریپتها را در ویدئوها تنظیم کنید و برشهای درشتی ایجاد نمایید، و سپس ویدئو را برای ایجاد تجربه­های آنلاین جذاب بهینه­سازی نمایید. سرویسهای CS Live‌ برای مدتی محدود رایگان هستند.
  • کاملا نوطراحی شده برای عملکرد درخشان
موتور بازپخش کاملا نوطراحی شده Mercury Playback Engine در نرم­افزارPremiere® Pro CS5 ارائه شده است که عملکردی بسیار چشمگیر و پیشرفتهایی در زمینه پایداری با خود به همراه دارد. Mercury Playback Engine 64 بیتی، چندهسته­ای و شتاب­گرفته از پردازشگر گرافیکی است که امکانی روان و همزمان برای ویرایش ارائه می­دهد.
  • افزایش کارایی با استفاده از گردش­کار (فایل­محور) بدون­نوار
کار با آخرین فرمتهای بدون­نوار به لطف پشتیبانی جدید Adobe® Premiere® Pro برای دوربینهای XDCAM HD 50، AVCCAM، DPX، و AVC-Intra و همچنین دوربینهای DSLR و RED. با پشتیبانی درونی (native) لازم نخواهد بود وقت ارزشمندتان برای تولید را برای تبدیل فرمت یا نوآرایی تلف کنید، و همیشه به کیفیت اصلی فایل دسترسی داشته باشید.
  • استفاده از قدرت ابزارهای خلاق Adobe در پروژه های دیگر ویرایشگرهای غیرخطی (NLE)
مزایای خلاقانه ابزارهای Adobe را به کل پروژه تولیدی­تان ببرید و به کاوش در قابلیتهای جدید نرم­افزار Adobe® After Effects® و دیگر نرم­افزارهای Adobe‌ بپردازید. شما در حین کار با نرم­افزار Adobe Premiere® Pro می­توانید با وارد یا صادر کردن پروژه­های Final Cut Pro و Avid با همکارانتان تشریک مساعی موثرتری داشته باشید.
  • ویدئوهای خود را با متن یا بدون متن (script) به محیط آنلاین ببرید
نرم­افزار Adobe Premiere® Pro با گردش­کارش که غنی از اسناد داده­هاست با Adobe Story، که یکی از سرویسهای آنلاین Adobe CS Live است، درها را به روی تولید سریعتر و نتایج بهتر، به­ویژه برای محتوای آنلاین، می­گشاید. سرویسهای CS Live برای مدتی محدود رایگان هستند.
قابلیتهای جدید در نرم­افزار Adobe Premier Pro CS5:
نرم­افزار Adobe® Premiere® Pro CS5 به کمک موتور بازپخش Adobe Mercury تحول­آفرین ۶۴ بیتی که با پردازشگر گرافیکی شتاب می­گیرد، یک گردش­کار بسیار کارآمد متن­به­صفحه، و پشتیبانی از جدیدترین فرمتهای بدون­نوار دوربین که ویرایش بدون­تاخیر را برای شما امکانپذیر می­سازد همه بخشهای فرایند تولید ویدئو را بهبود می­بخشد.
نرم­ افزار Adobe Premier Pro CS5 برای اجرا به یک سیستم عامل ۶۴بیتی نیاز دارد.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانلود Adobe Premier Pro CS5 5.0.3
 حجم فایل: 1.41 گیگابایت

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
تهیه و گردآوری توسط : Technical Pars Data

0 نظرات:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

Followers