Team Viewer دسترسی به محتویات کامپیوتر خود از هر کجا

Feb 16, 2011

 
ابزاری کم حجم سبک و خوش ساخت است که تحت ویندوز و مک به شما امکان دسترسی به هر کامپیوتری که به اینترنت وصل و این ابزار بر رویش نصب باشد را با در اختیار داشتن ID و شماره رمز آن کامپیوتر فراهم می کند. از TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری، انتقال فایل بین دو کامپیوتر و همینطور راه اندازی VPN شخصی بهره بگیرید (به دلایل واضح این مورد آخر را خیلی نمی توانم توضیح دهم و چون ممکن است اینجا قیلطر شود!).  
نکته ی مهم اینکه TeamViewer را می توانید روی هر کامپیوتری که بخواهید بدون اینکه سطح دسترسی Admin در آن داشته باشید اجرا کنید چون بی نیاز از نصب می باشد، و این یعنی خیلی راحت از کافی نت ها و سایر جاهای دیگر که دسترسی به اینترنت فراهم باشد می توانید به کامپیوتر مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.
  
ضعف TeamViewer در اینجاست که فقط به شما اجازه ی برقراری تماس با یک سیستم را می دهد و اگر بخواهید سیستم دومی را ریموت کنید باید ارتباط خود را با سیستم اول قطع نمائید. ضمنا می توانید با استفاده از آن کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید.
  ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد و البته TeamViewer برای استفاده ی شخصی رایگان است.
 
حجم 2 مگابایت


------------------------------------------------------------------------------------------------------

تهیه و گردآوری توسط : Technical Pars Data

0 نظرات:

Post a Comment

Popular Posts

Blog Archive

Followers